ВЕБ-ІНТЕРФЕЙС - ПРИКЛАД УНІВЕРСАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ ІНЖЕНЕРНИХ РОЗРАХУНКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Юрій Копаниця Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-9470-1902
  • Олена Гіжа Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0003-4878-6850
  • Оксана Нечипор Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0001-8635-2231
  • Нестан Таварткіладзе Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-6712-9576

DOI:

https://doi.org/10.32347/2524-0021.2022.39.11-32

Ключові слова:

критична глибина, питома енергія перерізу, он-лайн розрахунок

Анотація

Сучасний тренд розвитку технологій у навчальному процесі базується на Інтернет комунікаціях, он-лайн розрахунках й мобільних мікропроцесорних гаджетах.

У статті показано приклад розробки універсальної та надійної серверної платформи інтерактивних онлайн-додатків, які можна використовувати у навчальному процесі. Представлено веб-сервіс, реалізований мовою програмування PERL за захищеною клієнт-серверною технологією CGI.

Детально розглянута реалізація технології на прикладі типової задачі курсу «Технічна механіка рідини та газів» визначення критичної глибини потоку у відкритому руслі.

Приведено аналіз можливостей та – головне - обмежень різних сучасних трендів впровадження систем комп’ютерної алгебри у порівнянні із розробкою інтерактивної веб-форми онлайн розрахунків, яка розробляється спеціалізовано для кожного навчальних завдання.

Представлено експериментальний проект навчально-методичного матеріалу із веб-формами он-лайн розрахунку індивідуальних задач є варіантом сучасної універсальної онлайн технології. Розглянутий приклад об’єднує широкий спектр мікропроцесорних гаджетів та операційних систем без обмежень.

Розрахунки представлено у табличному форматі виводу всього об’єму ітераційних обчислень та графічна візуалізації результатів. Виводи розрахунків у графічному форматі із масштабуванням дозволяє уникнути умовності або формальної схематичності у процесі аналізу та висновків щодо результатів розрахунку.

На кожному етапі використання веб-форми проводиться контроль за величиною, розмірністю й форматом вводу даних. Головна мета реалізації інтерактивної веб-форми із виводом масштабованої візуалізації результатів розрахунків – наблизити умовні навчальні приклади до реальних практичних розрахунків.

Посилання

Kopanytsia, Y., Gizha O., Nechypor, O., & Tavartkiladze, N. (2021). Web interface for determining critical depth in open channel. Problems of Water supply, Sewerage and Hydraulics, 37. 29-41. https://doi.org/10.32347/2524-0021.2021.37.29-41 [in Ukrainian]

Kopanytsia, Y., Gizha, O., Nechypor, O., & Tavartkiladze, N. (2021). Determination of normal flow depth in CAS MAXIMA system. Problems of Water supply, Sewerage and Hydraulics, 35. 21-30. https://doi.org/10.32347/2524-0021.2021.35.21-30 [in Ukrainian]

Kushka, О., & Stepova, N. (2022). Computer applications for the calculating of building water supply and sewage system. Problems of Water supply, Sewerage and Hydraulics, 38. 43-49. https://doi.org/10.32347/2524-0021.2022.38.43-49 [in Ukrainian]

Zakova, K. (2014). Maxima and Octave in Development of Online Applications: Service Based Approach. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 9(5), 27–31. https://doi.org/10.3991/ijet.v9i5.3848

He, Y., & Fu, X. (2022). Learning Satisfaction of Learners and Curriculum Design under Different Online Teaching Platforms. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 17(10), 227–239. https://doi.org/10.3991/ijet.v17i10.30937

Azizan, S. N., Lee, A. S. H., Crosling, G., Atherton, G., Arulanandam, B. V., Lee, C. E. (Catherine), & Abdul Rahim, R. B. (2022). Online Learning and COVID-19 in Higher Education: The Value of IT Models in Assessing Students’ Satisfaction. International. Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 17(03), 245–278. https://doi.org/10.3991/ijet.v17i03.24871

Nonthamand, N., & Suaklay, N. (2021). Self-Regulation Students’ Online Learning Behavior in General Education Courses of University of Phayao. International. Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 16(14), 269–278. https://doi.org/10.3991/ijet.v16i14.19897

Tsekhmister, Y. V., Konovalova, T., Tsekhmister, B. Y., Agrawal, A., & Ghosh, D. (2021). Evaluation of Virtual Reality Technology and Online Teaching System for Medical Students in Ukraine During COVID-19 Pandemic. International. Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 16(23), 127–139. https://doi.org/10.3991/ijet.v16i23.26099

Vlachopoulos, D., & Makri, A. (2021). Quality Teaching in Online Higher Education: The Perspectives of 250 Online Tutors on Technology and Pedagogy. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 16(06), 40–56. https://doi.org/10.3991/ijet.v16i06.20173

Zheng, S.-Y., Jiang, S.-P., Yue, X.-G., Pu, R., & Li, B.-Q. (2019). Application Research of an Innovative Online Education Model in Big Data Environment. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 14(08), 125–138. https://doi.org/10.3991/ijet.v14i08.10404

Xu, S. (2022). Recommendation of Online Learning Resources for Personalized Fragmented Learning Based on Mobile Devices. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 17(03), 34–49. https://doi.org/10.3991/ijet.v17i03.29427

Khan, R. M. I., Ali, A., & Alourani, A. (2022). Investigating Learners’ Experience of Autonomous Learning in E-learning Context. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 17(08), 4–17. https://doi.org/10.3991/ijet.v17i08.29885

Guralnick, D., Auer, M., & Poce, A. (2022). Innovations in Learning and Technology for the Workplace and Higher Education. Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-030-90677-1

Sidpra, J., Gaier, C., Reddy, N., Kumar, N., Mirsky, D., & Mankad, K. (2020). Sustaining education in the age of COVID-19: a survey of synchronous web-based platforms. Quant. Imaging Med. Surg. 10(7), 1422–1427. https://doi.org/10.21037/qims-20-714

Al-Samarraie, H. (2019). A scoping review of videoconferencing systems in higher education. Int. Rev. Res. Open Distrib. Learn. 20(3), 121–140. https://doi.org/10.19173/irrodl.v20i4.4037

Mader, C., Ming, K. (2015). Videoconferencing: a new opportunity to facilitate learning. Clearing House 88(4), 109–116. https://doi.org/10.1080/00098655.2015.1043974

Ragu-Nathan, T.S., Tarafdar, M., Ragu-Nathan, B.S. & Tu, Q. (2008). The consequences of technostress for end users in organizations: conceptual development and empirical validation. Inf. Syst. Res. 19(4), 417–433. https://doi.org/10.1287/isre.1070.0165

Brivio, E., Gaudioso, F., Vergine, I., Mirizzi, C. R., Reina, C., Stellari, A., & Galimberti, C. (2018). Preventing technostress through positive technology. Front. Psychol. 9, 1–5. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2018.02569

Okonoda, K. M. (2017). Prevalence and correlates of technostress among academic staff at the University of Jos, Nigeria. J. Med. Sci. Clin. Res. 05(03), 18616–18624. https://doi.org/10.18535/jmscr/v5i3.57

Marchiori, D.M., Mainardes, E.W. & Rodrigues, R.G. (2019). Do individual characteristics influence the types of technostress reported by workers? Int. J. Hum. Comput. Interact. 35, 218–230. https://doi.org/10.1080/10447318.2018.1449713

Tarafdar, M., Tu, Q., Ragu-Nathan, T.S. & Ragu-Nathan, B.S. (2011). Crossing to the dark side: examining antecedents and consequences of technostress. Commun. ACM 54(9), 113–120. https://doi.org/10.1145/1995376.1995403

D’Arcy, J., Gupta, A., Tarafdar, M. & Turel, O. (2014). Reflecting on the “dark side” of information technology use. Commun. Assoc. Inf. Syst. 35(5), 109–118. https://doi.org/10.17705/1cais.03505

La Torre, G., Esposito, A., Sciarra, I. & Chiappetta, M. (2018). Definition, symptoms and risk of techno-stress: a systematic review. Int. Arch. Occup. Environ. Health 92(1), 13–35. https://doi.org/10.1007/s00420-018-1352-1

Bullock, A. (2016). Rural access. In S. Danver (Ed.), The SAGE encyclopedia of online education (pp. 969-972). SAGE Pub-lications, Inc., https://dx.doi.org/10.4135/9781483318332.n309

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-09

Як цитувати

Копаниця, Ю., Гіжа, О., Нечипор, О., & Таварткіладзе, Н. (2022). ВЕБ-ІНТЕРФЕЙС - ПРИКЛАД УНІВЕРСАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ ІНЖЕНЕРНИХ РОЗРАХУНКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Проблеми водопостачання, водовідведення та гідравліки, (39), 11–32. https://doi.org/10.32347/2524-0021.2022.39.11-32